Mysdag


Slet på mig myskläderna förut och tog cykeln ner till pappa, där jag stannade en liten stund. Sen åkte vi hem hit så satt pappa upp en ny lampa till mig och lämande lite saker som jag hade där hemma. Så nu har man bra ljus här inne med, härligt.
Imorgon är det skolan som gäller, första dagen för mig eftersom jag missade dom första dagarna på grund utav att jag var i Spanien. Så ska bli ganska skönt att göra något om dagarna nu men så kommer jag nog bara tycka en vecka. Men som sagt nu är det sista året i skolan så det gäller att plugga som bara den. Nu blir det duschen sen lite fix här hemma kram.

Kommentarer
Postat av: WWW.FILIPPALUND.SE

sv: TACK söta rara : )

2009-08-23 @ 23:45:36
URL: http://www.filippalund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0