Min jul

Min julafton började hemma hos mamma. Vi fick lite besök och fika osv. Därefter så kom pappa och hämtade mig så åkte jag hem till honom. Det blev att äta en massa god julmat och självklart öppna julklappar. Sen spenderade jag halva kvällen där med ännu mera gott att äta. På kvällen sen så skjutsade pappa ut mig till älskling så fortsatte julfirandet där. Mera julklappar öppnades mysigt. Sen runt 2 - halv 3 när gästerna gått hem så gick vi och la oss och sov.

Det jag fick i julklapp.

♥ En pälsjacka
♥ Parfym
♥ Pengar
♥ Pengar till en ny digitalkamera
♥ Kavaj
♥ Tröja
♥ Trosor

Jag är sjukt nöjd.
Fick som sagt pengar till en ny digitalkamera så då köpte jag denna goding.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0