Saturday again

Dagarna går fort.
vaknade ganska tidigt idag för att vara mig, sov hos Heidi och eftersom att hon skulle upp och jobba så var jag med tvungen att pallra mig ur sängen. Men det känns skönt att vara uppe skapligt tidigt iallafall så man inte sover bort dagarna. Gick med Heidi en bit men svängde av vid mig, och här sitter jag nu och funderar om jag ska åka ut till landet eller om jag ska stanna kvar hemma?. Svårt val jag som hade tänkt städa och plugga teori ah jag fårse hur det blir helt enkelt.

Jag & Heidi <3

Kommentarer
Postat av: NATALIE

tack va söt du är! ja dte är mitt egna :)

2009-07-25 @ 18:29:32
URL: http://tjusig.blogg.se/
Postat av: Anonym

så ja ser ut ;) hehe. <3

2009-07-27 @ 11:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0