Snö


Jaha då har årets första snö kommit då. Dock inga mängder så man plumsar ner i drivor när man går men ändå, jag tycker det är ganska mysigt med snö. Iallafall om man står inne och tittar ut på den, men att gå ute i det när snön som faller slår rätt in under hakan och innanför tröjan då är det inte riktigt lika skönt. Nog om det.
Har haft en rätt soft vecka faktiskt. Vi har fått slutat tidigare i stort sätt varje dag denna vecka och igår som sagt så hade vi bara en lektion eftersom dom andra varit inställda. Sen nu återstår bara två dagars praktik. Så det kallar jag skön vecka.
Haha på tal om annat så hade vi debatt i skolan idag, mitt lag var för abort och mitt motståndarlag var emot. Det var rätt kul faktiskt och jag fick mig ett och annat skratt. Eller om jag tänker efter har jag skrattat rätt mycket idag, gud vad min klass är knas men underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0