Tisdag

FASAN HADE SKRIVIT ETT LÅNGT INLÄGG MEN ALLT FÖRSVANN ÅÅH!.

I vilket fall så började dagen dåligt, gick till skolan för att ha en lektion på mogonen vilket kändes kämpigt eftersom vi som varje tisdag har en lektion på morgonen sen tre timmars hål. Men jag tog mig upp och gick till skolan iallafall bara det att när jag väl kommer fram så kommer inte läraren. Antagligen var hon sjuk eller något så vi hade ingen lekton, vi hade altså 4 timmars hål snacka om att bli sur. Där tog jag mig upp i onödan när jag kunde sovit.
Men  men körde ju bil med Dannes pappa efter skolan, gick vell sådär var skit nervös haha. Fick ett par saker att träna på så det ska jag ägna mig åt på lovet, plus plugga teori.

Ikväll ska jag iväg på Norrköping Faschionweek. Några av mina vänner ska gå modell så det ska bli riktigt spännande. Hörs efter det kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0