090929


Tänkte sova tidigt idag för en gångsskull. Kan behöva det för imorgon är det en lång dag. Plus att jag måste plugga direkt efter skolan med. Så jag förkänar en lång natts sömn. Imorgon ska vi föresten ta kort också och eftersom vi går sista året nu så ska vi skojja till bilden lite. Kommer inte säga ännu vad vi ska vara utan det får ni veta imorgon. Det är dock inget speciellt men jag tror det kommer bli bra.
Såg på Idol nyss med och jag har redan några favoriter. Av killarna är det Jon och nicklas och av tjejerna är det Erika och Moa. Så jag håller på att dom två tjejerna gå vidare idag.
Nu ska jag borsta gaddarna och sedan krypa ner i sängen och kolla på tv. Sleep well.

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja vet! och det är det som är så jävla jobbigt! :)

2009-09-30 @ 09:05:30
URL: http://ewlwiwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0