Lördagmorgon


godmorgon, eller man kanske snart kan säga godmiddag?. Har precis ätit frukost och nu sitter jag här med en kopp te i handen i hopp om att bli helt frisk. Har en skitjobbig rethosta som vill komma varje natt när jag sover, och den är helt omöjlig att bli av med då man väl börjat hosta. Iallafall Daniel åkte för nån timma sen så jag ska väll börja läsa i min bok snart om jag ska hinna bli klar med den till på onsdag. Se you later.

Just det en bild på naveln skulle jag visa med.

Ja ni ser ju ett sår ovanför den understa kulan.

Kommentarer
Postat av: Bello

Så där blev mitt med!

Naveln stötte bort den till slut men gör man nånting åt det i tid kanske man kan räddat =)

2009-09-21 @ 21:53:05
Postat av: Sanna

SV: oh nej vad tråkigt :(, hoppas att min verkligen inte gör de :).

2009-09-21 @ 22:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0