Mmmbop


Skola till halv 4a idag segt som tusan. Hade iallafall skit kul på en lektion haha vi fick göra lite lekar med våran nya lärare så hon skulle lära känna oss bättre så blev bland annat att köra viskleken. Kan ju säga att det blev en hel del galna ord och en jäkla massa skratt. Men nog om det, gick ner till stan en snabbis efter stan skulle kolla in ett par skor men dom fanns ej kvar i min storlek. Den gammla vanliga turen för mig då. Praktik imorgon igen på Lindex men innan det blir det att åka till tandläkaren, snälla någon låt mig ta bort min tandställning snart. Vi får hålla tummarna för att den åker imorgon fast det tror jag verkligen inte eftersom dom inget sagt. Kanske iallafall får ett datum då den ryker. Men men nu vart det för mycket ointressant fakta så bäst jag avslutar kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0