Otursdag

Japp idag är det min otursdag känns det som. Eller känns faktiskt som det varit det varje dag ett tag nu. Men iallafall så började det med att provet gick skit. Sen när jag kom hem så märkte jag att det varade i mitten på min navel piercing ni vet skinnet mitt imellan?. Fan om den ploppar ut altsååå då blir jag tokig. Ska gå till lucky seven så fort ja får tid och se vad dom säger. Någon som varit med om detta men att det sedan blivit bra igen?. Har ju lixom haft den över ett år konstigt att det blir så nu :/.

Bild från google.se

Kommentarer
Postat av: sofia

min syssling har haft sin i flera år och enligt henne verkar den ha strulat till och från hela tiden :/



hur mås de för övrigt då ? <3

2009-09-16 @ 21:49:10
URL: http://unwrittenlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0