2½ år

Började dagen med med en varm dusch för att sedan ta bilen in till stan och gå till banken. Väl där så betalde jag min balklänning så nu är det klart, mycket skönt. Sen åkte jag hem och fick Linnea på besök. Det blev te och en massa prat.

Älskling ringde halv 7 efter att han slutat jobbet så då åkte vi förbi för att köpa kina mat för att sedan åka hem till honom. Så här sitter vi nu och har precis ätit upp den goda maten och snart blir det ostbricka. Jag och älskling firar nämligen 2½ år idag så vi ville fira det med lite mys. Därför ska jag inte sitta här nu utan jag ska återgå till min älskling. hejsvejs♥.

Kommentarer
Postat av: Adelina

Grattis sötis! Synd att det inte blev bio nåt på lovet =(

2010-04-09 @ 11:46:20
URL: http://adelinaadelina.blogg.se/
Postat av: Pappa

Grattis till er båda hälsa Danne.

Kramar

Pappa

2010-04-09 @ 15:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0