22e december

Igår kom vår älskade Heidi hem, blev att sitta med henne och de andra tjejerna på världens bar. De andra gottade sig med en cider medans jag som var chaufför tog en kopp varm te. En mysig kväll med mycket prat blev det, och när världens stängde så blev det en tripp förbi mcdonalds.

Idag har jag dammsuga här hemma, tänkte göra det lite fint här när mamma kommer hem från utlandet. Jag ska hämta upp henne på julafton vid norrköping flygplats så det är dags att börja lite smått här hemma. Tog en tripp förbi maxi med Linnea lite senare i hopp om att finna den sista julklappen, men nae det gick inte. På vägen hem blev det att inhandla maten som vi ska äta på juldagen här hemma, så nu har jag det klart också.

Nu är jag trött så ska ta mig en kopp kaffe sedan kanske de blir en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0