Gårdagen

Igår så tog jag och Linnea bilen till Linköping för lite shopping. Två yra höns i en bil gjorde att vi åkte en hel del fel, men fram kom vi tillslut. Efter lite strosande i Linköping city så bestämde vi oss även för att ta vägarna förbi ikea för att kolla in affärerna där. Dock ingen lycka där så vi bestämde oss för att åka hem istället och på hemvägen så blev det självklart maxi med. Jag fick iallafall med mig ett par skor, en tröja och ett par jeans hem. Jag är nöjd!.

Väl hemma så blev det lite stressigt efersom jag, carro & heidi plötsligt bestämde oss för att gå ut. Så det var bara raka vägen in i duschen sen åka till mina tjejer för att fixa oss samt dricka lite vin. Därefter blev det otten och jag hade roligt. Hemvägen var också rätt rolig med roliga kommentarer samtidigt som vi gick och åt utav vår pizza som vi beställde på hemvägen. Jag tror nog det var godaste pizzan någonsin.

Bilder ifrån Linköping:




Bilder innan utgång:





LÄGGER IN BILD SENARE PÅ DET JAG HANDLADE IGÅR

Kommentarer
Postat av: linneaa

gaaaaah, vad fin du vaaaa!

2010-02-28 @ 10:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0