Good day


( min lill kille imorse )
Bra dag idag, det började med en jäkla sovmorgon jag gick upp klockan 11 och började 20 över 1. Hade en lektion vilket var naturkunskap B, och jag var skit nervös för vad jag fick på provet som vi gjorde för 2 veckor sen. Jag klarade det fifan vad skönt, det är inte världens lättaste kurs om man säger så.
Nu är ja iallafall hemma och har precis käkat lite, ska alldeles strax ta mig lite utav kladdkakan som jag gjorde igår. Jag vet att det är semla dagen men jag gillar ju inte semlor så jag håller mig till min goda kladdkaka istället. Bye ♥.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Grattis faaaannn va skönt snyggt jobbat kramar

2010-02-17 @ 16:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0