10 mars 2010


Jag har suttit och pluggat ett antal timmar på min religions uppgift. Det är inte alls mycket kvar nu men den sista biten tar jag nog imorgon, för jag känner att mitt huvud inte riktigt hänger med nu.
Imorgon ska jag till Linköping med tjejerna i mitt UF företag. Vi ska fixa en massa saker inför mässan som är på fredag. Nu ska jag fixa mig inför sängen och krypa ner och se på tv och kanske till och med sova. Imorgon måste jag vara pigg, Godnatt♥.

FORTSÄTT STÄLLA FRÅGOR I MIN FRÅGESTUND ETT INLÄGG NER
.

Kommentarer
Postat av: emelie

Hej, Fredagen den 19/3 kommer The World att annordna en bloggfest med bl a Tyra som värdinna, Vi skulle gärna vilja skicka en inbjudan till Dig, om du har möjlighet att skicka din adress vore vi tacksamma, om du har vägarna förbi mitt jobb D&Company på Linden så kan Du hämta en inbjudan (från och med på¨tisdag) direkt på plats där

MVH

2010-03-11 @ 10:42:40
URL: http://pemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0