18 mars 2010


Hallojsan. Har haft praktik idag till klockan 5 och det var faktiskt kul, känns som det var länge sen jag var där fast att det egentligen bara var en vecka. Direkt efter praktiken så mötte Linnea upp mig utanför så blev det en sväng på stan. Jag skulle ha köpt en söt rosett till håret idag men den var slut så det sket sig. Istället fick det bli en massa choklad haha. På tal om annat så känns det som att dagarna bara springer iväg. Snart tar jag studenten så himla underbart men samtidigt lite läskigt, vad ska jag göra efter?.
Ska i vilket fall tvätta bort mitt smink nu, krypa i myskläder och dricka en massa vatten för jag har huvudvärk. Sen ska jag försöka att läsa lite bok med, bye♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0