Gårdagens firande

Igår firades som sagt jag och emma, så igår blev det att åka och handla en massa mat som vi sedan skulle bjuda på. Sedan fixade vi oss innan gästerna började droppa in runt 6 tiden. Började med att käka lite tacos, sen blev det spel och drickande. Frammåt kvällen så ringde vi en taxi som skulle ta os ner mot otten. Där hade vi roligt som bara den och var kvar ända fram till stängning. På hemvägen köpte jag och älskling med oss pizza hem, gott som bara den. Min kväll var hur lyckad som helst och jag fick jätte fina presenter.







Lägger upp bild senare på mina fina presenter.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var SUPER! :D

2010-03-28 @ 16:32:52
URL: http://malinjohanssonpett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0