11 maj 2010


Adelina och jag i 1:an.

Underbar dag för min del, det började men en skön sovmorgon. Sedan begav jag mig till skolan för en lektion i samhäll där vi hade prov. Efter det så slutade jag och då blev det en tripp till stan med Adelina. Väl nere på stan så fann jag äntligen min studentklänning. Men den får ni tyvärr inte sen förns det är dags. Efter stan så tog jag en promenad hem i solen och sedan så har jag suttit hela dagen på balkongen i det underbara vädret. Nu är det dock dags för mig att laga mat, plättar står på schemat hejsvejs♥.

Kommentarer
Postat av: malin

tack pluttskrutt! din klänning var med fin! Jag gillade materialet, den var såå mjuk!

2010-05-11 @ 17:48:08
URL: http://malinjohanssonpett.blogg.se/
Postat av: Linnea

jag vill se, ajg vill seeee!

2010-05-12 @ 15:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0