4 maj 2010



Oj vilken dag det har varit. Jag började skolan 8.10 med religion, fick tillbaka provet som vi gjorde förra veckan och jag fick VG vilket jag inte hade förväntat mig så jag blev glad. Därefter hade vi tre timmar hål som vi har varje tisdag, då blev det att plugga lite duktig som man är. Efter den långa håltimman hade jag samhäll för att sedan ha naturkunskap B där jag skrev prov.

Efter skolan blev det en tripp på stan med Linnea. Efter det åkte vi till maxi och hageby i hopp om att hitta en tröja som jag sökte men nix den var slut överallt. Fick dock med mig ett spets topp hem.
Skjutsade nyligen hem Linnea, hon följde med mig hem en stund där hon hjälpte mig att plugga. Har haft en toppen dag med min bästa, men nu är jag dock trött så snart dags att sova.

Kommentarer
Postat av: Gabbie

Synd att du inte hitta tröjan men den där toppen var jätte fin!

Postat av: Pappa

Grattis till VG du är bäst

2010-05-05 @ 15:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0