23e november 2010

Igår så mötte jag upp tjejerna på stan för att kolla runt lite, vi hann även med en god fika. Jag fick med mig en film hem ifrån stan och det var självklart Sex and the city 2. Nu har jag både ettan och tvåan och jag älskar dem båda två, sinnessjukt bra filmer. Även Linnea fick med sig den filmen hem så vi begav oss hem till henne för att kolla på den. En familje pizza till filmen köpte vi också, kanske en aning onödigt då det var ungefär en hel pizza kvar när vi var mätta.

Idag blir det nog lungt, det verkar som dom flesta är sjuka på ett eller annat sätt. Linnea är magsjuk och feber, Carro har vinterkräksjukan, och även Emelie kände sig febrig igår. Det är nog bäst jag stannar hemma idag så jag inte blir sjuk jag också, nog för att jag ALDRIG blir sjuk peppar peppar i trä. Känner ändå inte för att gå ut i snörusket så att stanna inne i värmen och kolla ut låter som en bra idé, hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0