Cold


Det börjar bli rikigt kallt ute nu. När jag cyklade hem ifrån Daniel förut så höll jag på att dö om mina öron. Svin kalla blev dem och då får man sån där obehalig huvudvärk. Det första jag gjorde när jag kom hem var att sätta på mig en mössa för att få upp värmen igen. Det är också tal om att det ska komma snö på onsdag, jag säger bara skit åt det för det är alldeles för tidigt. Ligger i vilket fall i soffan men ett täcke om mig och bara tar det lungt. Innan det så har jag hunnit med att måla en vägg i mitt rum, nu är det inte långt kvar till det är klart.

Kommentarer
Postat av: ems,

jag har det jätte bra! inatt kommer snön hit också :( uuusch.. det här är ju värsta skidstället och alla älskar snön så känns som jag kommit lite fel ;) hihi hur mår du? pussssssss

2010-10-19 @ 16:27:36
URL: http://linneaarrelid.blogg.se/
Postat av: ems,

haha jo ska nog testa på.. NÅGON gång kanske ;) linnea tvingar mig! förstår att det är tråkigt att alla åker :( hur går det med jobb? <3

2010-10-19 @ 21:00:11
URL: http://linneaarrelid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0