Klantiga Sanna


Jag måste bara berätta om min klantiga lilla incident igår. Jag tog cykeln till pappa och på vägen dit så ramlade jag självklart. Jag skulle svänga och eftersom jag cyklade med en hand så blev svängen lite för vid så jag kom för nära en hög kant. Jag skulle då bromsa vilket jag gjorde med frambromsen då, så jag flög rätt över hela cykeln. Dessutom så landade den även över mig. Jag hörde hur det kom någon springandes emot mig. En söt tant och farbror hjälpte att bära upp cykeln från mig och frågade hur det gick. Konstigt nog har jag bara 2 blåmärken och lite ont i axeln idag. Min fina cykel däremot skadades lite mera, baklyset gick åt skogen, framlyset måste skruvas åt, styret blev snett men det kunde pappa fixa direkt. Sen så blev korgen lite förstörd också, min fina cykel haha.

Kommentarer
Postat av: Adelina

Haha men åh! Läs på min blogg hur klantig JAG var igår kväll! Hahaha

2010-10-10 @ 20:47:34
URL: http://adelinaadelina.blogg.se/
Postat av: Gabbie

Åh stackare :( <3

Postat av: ems,

HAHAHAHAHAHA SANNI! <3<3<3

2010-10-12 @ 17:26:38
Postat av: DAISY

Been there, tyckte mer synd om cykeln än om mig själv!

2010-10-16 @ 16:07:54
URL: http://daisykewk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0