Söndag


( mycket snyggare i verklighet, blir inget bra att ta kort med en kass mobilkamera. )


Imorse var det att gå upp tidigt. Klockan ringde kl 09.00 och då flög jag upp, åt frukost och sminkade mig lite snabbt. Sen vid 10 ungefär så kom Heidi och hennes kille hämtade mig sen åkte vi även och hämtade upp Linnea. Sen var det bara raka vägen mot Vingåker. Heidi hittade en massa som vanligt. Jag fick med mig en stor stickad tröja hem världens kap så jag är nöjd. På vägen hem i bilen somnade jag med huvvet rätt ner så har skapligt ont i nacken nu.

Sitter iallafall hemma i min ensamhet nu och väntar på att mamma ska komma hem så jag kan ge mig ut och köra lite bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0