Man in the mirror


Då har jag suttit och pluggat en stund och har lite kvar men det gör jag i skolan imorgon på min 3 timmars håltimma. Ska dock ta och läsa lite i min svenska bok lite senare men det är ju inget jobbigt direkt.
Känner att jag börjar få ont i halsen med inte alls bra får hoppas att det går över snart, har druckit lite te nu för att stilla smärtan lite.
Föresten någon som är haj på datorer och vet vad det kan vara för fel om datorn stängs av hela tiden? till och med när man lyfter den jag har altså en bärbar?.
nepp nu ska jag gå ut till mamma i köket som bakar äpplepaj muums.

good song

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej :) var är armbanden ifrån? ursnygga!

2009-09-06 @ 14:58:23
URL: http://feliciastolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0