Måndag

Ojsan blev visst ingen uppdatering igår.
 Igår blev det iallafall att sätta sig på sandviks bryggan sola lite åka båt och kolla medans dom andra åkte vattenskidor samt någon slags boll/ring som man ligger inne i, själv tordes jag inte upp på vatten skidorna men nästa gång måste jag. Efter det blev det snabbt hem för en dusch och seda fixa sig lite och sedan satte vi oss på Sjöstugan och käka mat med Daniels familj och några vänner till dom, hur mysigt som helst. Sen blev det även att gå hem till deras vänner för att spela lite spel och dricka vin. Sen var det dags att gå hem o natta kudden. Så såg min dag ut igår.

Idag ska jag och Danne in till stan för lite ärenden sedan åker vi nog hem hit igen, men jag ska försöka göra en liten roligare uppdatering sen senare.Kram på er.

Brist på bilder just nu, man kanske borde åka hem och hämta sin egna dator med.


8 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0