Stan

Har gått en sväng på stan idag med Linnea & Carro. Linnea hittade en massa saker medans jag inte hittade något. Allting jag provade var förstort så typiskt. Men vi fortsatte att kolla runt lite, men sen så var det dags för Linnea att jobba så hon gick och lite senare så gick även Carro för det skulle handlas mat inför nyår. Så jag gick en liten runda själv och då hittade jag faktiskt en kavaj som jag köpte. Sen fick det bli en liten present till ett spel som vi ska köra imorgon.

Nu har jag dock inte tid att sitta hör för jag ska måla naglarna, fransk manikyr. Sen blir det en dusch och lite annat fix. Se Ya.

Grå kavaj. Den är dock snyggare i verklighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0