Tidig Julklapp

Så trött, så trött. Har gått på stan hela dagen idag från att jag slutade praktiken till ungefär kl 20.00. Så jag är helt slut både i kropp och själ känns det som. Men jag fick iallafall julklappar inhandlade så nu är jag klara med alla, skönt. Fick en liten julklapp utav Lindex med eftersom det var sista gången för terminen. Fick välja vad jag ville bland kosmetiken för 200 kr. Så det fick bli en ny mascara och ett knall rött nagellack. Kommer sakna dom alla dom är så söta och snälla.

Nu ska jag mumsa choklad, sen blir det att sova för jag är så himla trött. Skolavslutning imorgon kl 10.00 med så underbart.♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

snällt av dom :)

2009-12-18 @ 00:09:22
URL: http://malinjohanssonpett.blogg.s
Postat av: Anonym

sv; tack sötnos :)

2009-12-18 @ 12:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0