Måndag & Ledig

Bad uppdatering!.
Blev en utgång i lördags med Heidi&Malin. Började med att vi drack och fixade oss lite hemma hos Heidi för att sedan ta bussen ner mot Hugo&Otten. Vi höll till vid Otten mestadels och vi hade det roligt. Träffade ett gammla kompisar också, vilket var trevligt.

Söndag bestod utav bakfylla. Men jag lyckades ta bussen hem till Daniel lite senare på dagen och tillbringade min natt där.

Idag är det måndag och jag är ledig eftersom vi hade öppet hus i lördags. Mycket skönt måste jag tala om, gick inte upp förens 20 i 1. Men det behövdes en rejäl sömn. Nu måste jag dock plugga lite samhäll eftersom jag har prov på onsdag. Men slänger upp lite bilder från i lördags så fort Heidi skickat dem. Bye♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0