Pusta Ut


( Linnea and Me i somras )
Slapp och skön dag. Började med att jag slutade tidigt, promenerade då hem la mig i sängen med datorn i knät. Tog mig ifrån datorn en stund för att övningsköra lite med pappa. Måste vara förberedd för imorgon ska jag köra med min pojkväns pappa som är bilskolelärare och det är första gången jag kör med honom. När jag hade kört ca en timme så åkte jag hem käkade lite mat, och begav mig sedan till sängen med datorn i knät igen. Skönt att bara ta det lungt och kunna andas ut ibland med. Ska se på tv snart och äta lite chokladbollar som jag gjorde nyss. Se Ya

Kommentarer
Postat av: linnea

you and meeee

2009-10-20 @ 11:58:27
URL: http://linneac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0