Halloween


Godmorgon, eller ska man kanske säga godmiddag. Åt i vilket fall precis frukost, och nu sitter jag här och ska försöker plugga. Skulle vara så jäkla skönt att bli klar med allt idag så jag slipper det imorgon. Mamma är iväg och fixar och handlar lite så bäst jag pluggar nu mendans jag är ensam hemma för sen när hon kommer hem så ska vi röjja en jäkla massa.
Ikväll ska jag bara ta det lugnt, såg att det visas en hel del skräckisar idag så det ska jag roa mig med ikväll. Förhoppningsvis får jag även min bästa vän som sällskap kan inte bli bättre.
Nae nu äre bäst jag sätter fart här, jag har inte världens lättaste saker att göra direkt.

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0