Papa Grappa


( Brist på bilder )
Hej på er. Dåligt med uppdatering nu igen. Vaknade runt 12 idag men jag och babe låg kvar och drog oss fram till ett ungfär. Skönt som bara den. Sen blev det lite frukost och snabbt fixa sig för att sedan åka in till onoff med Daniels familj och kolla på lite saker. Sen blev det en tur in till lite andra butiker med. När de vara klara med sina saker så åkte vi till Papa Grappa och åt pizza sjukt jäkla gott om jag får säga det.
Men kvällens gosaker är faktikst inte slut än. Vi har en massa gott till kvällen som väntar, nämligen ostbricka vindruvor med mera. O just för tillfället så sitter jag och snaskar godis medans jag pluggar blää. Sen dricker vi lite kaffe med amerotto kan inte bli bättre ;). Men nu måste jag återgå till pluggandet det ska nämligen vara inskickat imorgon och jag har knappt börjat, kram.

FRÅGA
Vem är din bästa vän? (HIHIHI)
you now it babe, Linnea och Heidi :)<3 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi pusssisss

2009-10-17 @ 20:33:14
URL: http://heiiiidi.blogg.se/
Postat av: linnea

hähähä. I helgen ska vi hitta på något. Heidi och jag har pratat om att laga mat eller något sånt och så något annat kul på det. Vi kan se hur det blir :D

2009-10-18 @ 11:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0