Lindex


Lindex idag. Blev att stå i kassan och plocka lite bland sminket. Mycket trevligt folk där jag trivs som fisken i vattnet. Efter praktiken gick jag förbi Lucky Seven för att se vad dom hade att säga om min navel. Dom tyckte jag skulle köpa en kortare stav, då jag fortfarande efter typ 2 år har min läkstav. Den är ju ganska lång och när man har en lång stav så kan den tydligen åka väldigt mycket upp och ner så det blir infekterat, vilket då tydligen hänt mig. Så nu nyligen så mötte jag upp pappa så fick jag pengar till att köpa en ny piercing eftersom jag själv är pank. Världens bästa och snällaste pappa jag vet att du läser det här så tack ännu en gång papps jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: jennifer

gulligt av han då =)

2009-09-18 @ 10:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0