Skapligt trött


Godmiddag från en jäkligt trött tjej!.

Blev som sakt att mysa igår med god mat och vin plus bästa vän. Jag hade det hur trevligt som helst. Men nu ska ni få höra något riktigt osmart av lilla mig. När Linnea hade gått igår så tvättade jag bort sminket och borstade tänderna sen la mig i sängen och somnade. Men vaknade kanske bara en kvart senare av världens hosattack så jag tog min hostmedicin med en varningstriangel på!, och det skulle jag nog inte gjort när jag hade druckit vin innan vilket jag inte tänkte det minsta på. Bara det att typ 10 min senare så spyr jag mumsigt va haha. Sen en halvtimme senare kom även Daniel hit efter sin lilla utgång på krogen. Så vi låg och pratade ett jäkla bra tag så idag är jag skapligt trött. Gick precis upp har bara hunnit äta frukost haha.

Kommentarer
Postat av: WWW.FILIPPALUND.SE

sv: THANKU MY LOVE !!!

2009-09-26 @ 15:26:09
URL: http://www.filippalund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0