Tisdag


Hallå där.
Samhälls prov idag, vet inte riktigt hur det gick. Det återstår att se. Plugget är fortfarande inte över utan imorgon har jag muntlig redovisning i svenska. Så det blir att plugga idag med. Jag som är så trött, men men det är bara att rycka upp sig och ta en kopp kaffe. Mamma ska iväg på speedway sen så då kan jag gå här hemma och prata högt för mig själv.

Hittade föresten en söt klocka när jag städade häromdagen. Har fått den för jätte jätte länge sen någon gång när jag fyllde år, men jag kommer ihåg att den var för stor så den lades i en låda helt enkelt. Men nu fann jag den så när jag ska ner på stan nästa gång ska jag fixa batterier till den och sedan ta bort några länkar så den passar min arm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0