My Day So Far



Idag började dagen inte bra, var sjukt trött i morse när jag vaknade så låg kvar en stund extra. Som sedan resulterade i att jag typ fick springa till skolan. Väl framme så fick jag veta att lektionen var inställd fan tänkte jag eftersom vi alltid har tre timmars håltimme efter våran första lektion på tisdagar. Det kändes skapligt surt jag hade ju kunnat sova flera timmar extra. Men istället så gjorde jag klart alla läxor vi hade vilket i och för sig var rätt bra. Men gick ju endå några timmar då man bara satt där på en bänk , men men.
Blev stan efter skolan med tjejerna, kollade också på när Jennifer klippte av sitt skit långa hår men det vart faktiskt skit snyggt :). Naepp nu svamlar jag nog lite för mycket så ska ta en kopp te för att ännu en gång lindra mitt halsont. Kram.

Kommentarer
Postat av: Angelica Blick

sv; åh tack gulle :)

2009-09-01 @ 20:20:45
URL: http://ablick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0