Arg

Hello. Sitter och försöker plugga lite, men det går inget vidare. Har en hel del att göra denna vecka så det är bara att kämpa.
Var på Kneippens vårdcentral förut eftersom jag hade bokat tid för att ta bort en leverfläck. Fick jag ta bort den tror ni? nae haha så jäkla sjukt har man bokat en tid så ska dom vell ändå göra det som dom är inbokad till?. Istället så sa dom att jag skulle ringa till några nere i strömmen vilket jag gjorde. Dock så var det sjukt dyrt att göra det där så jag sket i det, jag tänker inte betala en förmögenhet för att få ett stort ärr. Kom istället på ett annat ställe där jag pratade med en tjej för ca 1 år sen så jag ringde till henne och fick en tid ikväll. Så då ryker den och jag gör med laser så får förmodligen inget ärr heller.
Men jag säger då det aldrig med kneippen dom är sämst där, har varit där flera gånger för olika saker och är alltid missnöjd när jag kommer därifrån.

Sådärja nu fick jag skriva av mig lite, dags att återgå till plugget bye♥.

Kommentarer
Postat av: malin

åh. hoppas de blir bra. fick du de gratis? arg över att dom gav mig fett ärr... kanske kommer jag utnyttja det och be om pengar i framtiden. hah.

2010-04-19 @ 19:40:20
URL: http://malinjohanssonpett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0