Landet - Stan


( Fick med mig en utredningsborste hem från stan )
Då var man hemma i stan igen då. Vaknade upp på landet i morse ganska tidigt enligt mig klockan var runt 09.00 när vi skulle äta frukost. Efter det så var det bara ta på sig arbetskläderna och hjälpa pappa att bära en massa ved. Efter en stunds arbete så åkte jag och pappa in till stan han hem till sig och jag till mig, vi gjorde i ordning oss och åkte sedan vidare till pappas jobb. När vi var klara där så blev jag avsläppt i stan där jag har varit fram tills för en stund sedan, jag är trött! Det har handlats presenter eftersom imorgon så ska vi fira Malin och Caroline.

Kommentarer
Postat av: Gabbie

Tack finaste;) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0