April 16, 2011





I fredags så hade jag en mys kväll för mig själv vilket var enormt skönt. Lånade hem alla Twilight filmer av Carro då jag hade tänkt sätt alla 3 efter varandra. Dessutom har jag inte sätt den sista filmen än, så det kändes som en bra idé. Klockan sprang iväg och jag lyckades bara se 1:an och 2:an, så ska nog försöka se den sista ikväll.

Igår var jag iväg och handla med mamma och brorsan. Införskaffade en resväska (handbagage), eftersom jag åker snart. Efter det så blev det en dusch och snabbt fixa sig för att bege sig hem till Malin för grillning med tjejerna. Mysig och lyckad kväll, skjutsade ner tjejerna till puls mot kvällen. Själv åkte jag hem till min älskling och myste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0