Första skoldagen avklarad!


(Gammal bild)
Skönt att sluta tidigt idag, slutade 20 över 1. Annars så är det bara långa dagar på mitt schema usch. Men nu var iallafall första dagen avklarad. Ska snart ta mig något att äta sen vänta på att Linnea ska sluta skolan. Ska nämligen träffa den plutten idag och kanske kan hon hjälpa mig med min dator som bara stängs av, av sig själv hela tiden?. Allt går sönder för mig mobilkameran, digitalkameran och datorn. Vad ska man nu ta kort med?. Det måste fixas snarast möjligt. Nu ska jag äta Bye.

Kommentarer
Postat av: Angelica Blick

sv; BRA! :D



(Måste medge att det känns konstigt att skriva in "ablick.blogg.se " istället för det andra, hihi.

2009-08-24 @ 14:52:49
URL: http://ablick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0