Nu kan ni nå mig!

Lång dag i skolan idag, slutade halv 4a. Men idag var jag iallafall inte lika trött som jag var igår vilket är en stor fördel. Idag blir det att ta det lungt, är ju ledig imorgon så ska sova hos Daniel inatt o mysa lite.

Föresten så har jag mobil igen tack vare Pappa som gav mig hans gammla, sen så kunde även Jimmy låsa upp den med så tack så mcyket för det :D.
Så nu har jag sysselsatt mig med att installera nya mobilen i datorn så att jag ska kunna lägga in bilder och det tog över en hel timma sjukt jobbigt men nu är det klart!. Så här bjuder jag på två bilder.

Kommentarer
Postat av: Pappa

så bra att mobilen funkar kramar

2009-08-27 @ 16:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0