Söndag


Blev som sagt en utgång igår med bästa vän. Började med att jag kom till henne vi käkade tacos och drack. Var sedan där hemma ett par timmar när sedan Mia ringer och säger att det är världens kö till Hugo, vi bestämmer oss då för att gå ner och det var ingen kö alls haha fast vi hade tur för en stund senare så var det världens kö. Väl där mötte i Johanna&Sara sjukt kul att träffa dem igen, var länge sen sist. Jag hade sjukt kul Vi dansade och Linnea var galen som vanligt hhaa. Var roligt att bror min plus hans vänner var ute med. Inte varje dag man träffar honom. Kvällen blev iallafall lyckad. Dock var som sagt hemvägen inte så rolig fötterna värkte och imorse när jag vaknade för dom fulla av blåsor.

var ute och körde bil med mamma en sväng nyss. Gick bra. Nu ska jag hjälpa till med maten är sjukt hungirg. Det blir lite tjockis mat sådär på söndagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0